Final de curs del Club de Lectura Juvenil de l'IES Eugeni d'Ors

La setmana passada vam tenir el plaer de rebre els membres del Club de Lectura de l'IES Eugeni d'Ors. El Club es reuneix alguns dilluns durant el curs escolar a la biblioteca del centre, gestionada per Isabel Boda. La biblioteca aporta els lots de lectura.

Juntament amb la bibliotecària del centre, la Torras i Bages va organitzar una trobada com a cloenda d'aquest curs, una visita a la biblioteca i la oportunitat de ser prescriptors literaris per un dia!

Quan van arribar, van fer un primer cop d'ull a les seccions juvenil i de còmic situades a la planta baixa de la biblioteca. Més tard ens vam reunir a la sala infantil on els vam explicar la política de la col•lecció, és a dir, quins criteris fem servir per la tria de les novel•les que incorporem a la biblioteca.

Tots van estar molt interessats i ens van fer moltes preguntes. També ens van explicar què els agrada i què no en la literatura juvenil. Hem de confessar que vam aprendre molt de les seves idees i segur que les aplicarem.

Per últim vam visitar dues llibreries de Vilafranca. Un cop a la secció juvenil els vam agrupar per parelles i cada una havia de triar un llibre per proposar com a compra. Feta la tria havien d'explicar els motius pels quals l'havien seleccionat. Tots van entendre perfectament els requisits que els hi havíem explicat i van fer un gran llistat.

Moltes gràcies per la vostra participació i fins el proper curs!

16/06/2016 10:50h