Dia contra la violència envers les dones

El dia 25 de novembre és el dia contra la violència envers les dones i l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts ha organitzat diversos actes vinculats:

• Sempre han parlat per nosaltres? Xerrada a càrrec de l'escriptora Najat El Hachmi. Una reflexió sobre la violència de gènere i el patriarcat en commemoració del 25 de novembre com a Dia mundial per a l’erradiació de la violència contra les dones. Divendres 22 de novembre, a les 18.30 h, a la Biblioteca Municipal Les Voltes.

• El Baix Llobregat contra la violència masclista. Diumenge 24 de novembre, marxa a les 9.30 h des de la plaça de la vila de Sant Vicenç dels Horts.

• Melena Ballena i Rínxol d’Os. Narració de contes. Dilluns 25 de novembre, a les 17.30 h, a la Biblioteca Municipal Les Voltes.

• Performance itinerant a càrrec d'El Bitxo Escola de Teatre, de la plaça Luís Companys a la plaça de la vila, i lectura del manifest del Dia Internacional contra la violència vers les dones. Dilluns 25 de novembre, a les 18.30 a la plaça de la vila.

• Projecció de la pel·lícula Una revolución en toda regla i fòrum posterior, a càrrec del Centre Diari Sant Josep. Dimarts 26 de novembre, a les 17.30 h, a la Biblioteca del Rocio.

• Microteatre Firts Round i lliurament de premis del concurs del VI Generem igualtat. Divendres 29 de novembre, a les 17.30 h, a l'Espai Jove la Capella.

#prouviolènciamasclista

14/11/2019 19:08h