Per Sant Jordi, Les Voltes al carrer!

El proper dimarts 23 d’abril, dia de Sant Jordi, la Biblioteca Les Voltes tindrà una estand al carrer de Mn. Josep Duran.

Pel matí, de 10 a 13 h, i per la tarda, de 16 a 20 h, podreu gaudir de diverses activitats vinculades a la promoció de la lectura i de la cultura vicentina.

Regala paraules

• Activitat recomanada per conèixer autors i convidar a llegir les seves obres.

No hi ha barrera, pany ni forrellat que puguis imposar a la llibertat de la meva ment.
Virginia Woolf

1a Festa del llibre gegant il·lustrat

• Activitat adreçada a tots els públics per gaudir de les il·lustracions en viu i dels contes escrits pel jovent de Sant Vicenç dels Horts.
  • El llibre es construirà a partir d’il·lustracions i de textos (un relat, conte, història o poesia) fets per infants i joves de Sant Vicenç dels Horts. Els mateixos autors i autores seleccionats faranla transcripció del seu text al Llibre Gegant el dia de Sant Jordi, alhora que els il·lustradors duen a terme la seva obra, en paral·lel.

Signatura de llibres de la col·lecció local

03/04/2019 10:00h