Novembre japonès

Durant el mes de novembre hem preparat dues exposicions per coneixer i gaudir de la cultura japonesa.

“M’AGRADA EL MANGA”
Es tracta d’una proposta del món del còmic per endinsar-vos en el món del manga i de la cultura japonesa. Amb motiu del XXIV Saló del Manga de Barcelona (de l’1 al 4 de novembre), us hem preparat una selecció amb alguns dels millors còmics japonesos que tenim a la Biblioteca. Recordant grans clàssics com Astroboy o Bola de drac i descobrint d’altres com Pokémon o One punch-man. Propostes per a totes les edats. Exemplars disponibles en préstec.

“CONEIXENT JAPÓ”
Espanya i el Japó celebren aquest any el 150 aniversari de l'establiment de relacions diplomàtiques el proper 12 de novembre. Amb motiu d'aquesta efemèride us hem preparat una selecció de documents per conèixer la cultura nipona. Descobreix que representava ser samurai i geisha i com afecta la religió shinto i budista en el dia a dia d’un japonès. Pots aprendre com es prepara un exquisit sushi, com parlar japonès, com dibuixar com un gran mangaka o com practicar judo. Llegeix un bon manga i mira una pel·lícula d’Akira Kurosawa. Vine i tasta! Exemplars disponibles en préstec.

30/10/2018 18:58h