Ardhara
Municipi:  Sant Pere de Riudebitlles
Quan:  Del 23 de maig al 21 de juny

L'exposició es pot visitar seguint l'itinerari per diferents espais del Barri Vell: Cal Carboner, Cal Romeu,HD Riudebitlles, Les màquines de Cal Ròmul, i finalitza al Casal dels Marquesos de Lió.

La singularitat d'aquesta exposició és que després de 27 anys de crear-se l'Ardhara, un esdeveniment que va reunir professionals de les arts plàstiques i visuals de diferents municipis del Garraf i el Penedès amb l'objectiu de mostrar de manera conjunta l'art emergent del moment, podem tornar a gaudir-lo avui, ja que un grup dels artistes que van participar aleshores en la mostra i que segueixen vinculats a l'art avui en dia, han decidit reactivar el projecte i han posat en marxa una nova mostra artística amb l'objectiu de dinamitzar creacions artístiques al territori.

Del 23 de maig al 21 de juny, es podrà visitar l'exposició ARDHARA amb obra actual dels següents artistes: Pere Casanovas (pintura), Dolors Escotè (esmalt), Jocelyne Marmottan Raventós (pintura), Joaquim Milà (pintura i joieria), Joan Nadal (pintura), Camil·la Pérez Salvà (ceràmica), Teresa Pla (escultura), David Ribas (pintura), Mercè Rius Font (ceràmica), August Rosell (pintura), Núria Serra (pintura) i Joan Tuset (pintura).

Les obres presenten una amalgama d'estils i tècniques, que aborden una gran varietat de temes. Una mostra singular que permet aproximar-se a les creacions dels artistes més propers al territori.

Horaris:

dissabtes de 18h a 20h

diumeges i festius de 12h a 14h.

02/06/2014 16:03h