Club de cinema Rebobinats

Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer. Club de Cinema.

T’interessa el cinema, tens inquietuds cinematogràfiques, ganes d’aprendre i aprofundir en el llenguatge cinematogràfic, intercanviar opinions i comentar pel·lícules?

Aquest any iniciem a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, una cita obligada pels amants del setè art, el Club de cinema Rebobinats, on podràs descobrir pel·lícules i participar en altres activitats relacionades amb el cinema.

• Descobriràs les claus del llenguatge cinematogràfic.
  • Visionaràs el film elegit (préstec en dvd o a través de la plataforma digital gratuïta eBiblio.cat).
  • Assistència gratuïta a les sessions mensuals del club de cinema, que estaran enriquides amb llibres, música (BSO), guies, fulletons, …
  • Moderador especialitzat en cinema.
  • Opció de participar en les sortides que farem als Cinemes Can Castellet per veure algunes de les estrenes de la cartellera.

Les sessions del Club de cinema Rebobinats seran un cop al mes (dia de la setmana i hora per determinar) a partir del mes de setembre.
Si vols formar-ne part, contacta amb la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer.

Més informació i inscripcions clicant en aquest enllaç

24/05/2019 14:09h