Clubs de lectura a les Biblioteques de Sant Boi de Llobregat

Us recordem que a les Biblioteques de Sant Boi de Llobregat es realitzen diferents clubs de lectura i tertúlies perquè pugueu gaudir de la lectura en companyia. Les personen interessades comparteixen i debaten sobre la lectura realitzada. Posem a disposició dels participants l’exemplar del llibre a comentar. Les sessions són conduïdes per una persona que modera i introdueix l’obra. Quan és possible podem comptar amb la presència de l’autor/a de l’obra.

Hi  ha clubs per a tothom. Quin és el teu?

• Tertúlies literàries: el primer dimecres de cada mes a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (18.30 h)
  • Club de lectura Biblioteca Maria Aurèlia Capmany-Associació Equilibri: el primer dimarts de cada mes a la Biblioteca Maria Aurèlia Capmany (19.30 h)
  • Club de lectura fàcil en català: l’últim dimecres de febrer, març, abril, maig i juny a la Biblioteca Maria Aurèlia Capmany (19 h)
  • Club de lectura en anglès Read and talk about it: el tercer dimecres de cada mes a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (19 h)
  • Club de lectura fàcil capacitats diverses: tots els tots els dijous a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (de 18 a 19.30 h)
  • Club de lectura en veu alta: tots els dijous a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (d’11 a 12 h)
  • Club de lectura infantil: un dissabte al mes a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer (17 h)

Aconsellem fer la inscripció contactant amb la biblioteca del vostre interès.

09/08/2018 13:21h