Sant Jordi 2018

Sant Jordi. Estand de les Biblioteques a la Plaça de la Vila, amb informació, préstec, nous carnets... Lectures en veu alta en diferents llengües, organitzat per UNESCO Sant Adrià i la Biblioteca. Dilluns 23, durant tot el dia a partir de les 9,30 h.

Per celebrar Sant Jordi, UNESCO Sant Adrià i les Biblioteques de Sant Adrià de Besòs hem organitzat una pila d'activitats relacionades amb la Diada de Sant Jordi: presentacions de llibres, espectacles infantils i familiars, hores del conte especials, lectures en veu alta, etc.
I durant els dies anteriors i posteriors podreu trobar exposades a les biblioteques les novetats editorials que estan arribant aquests dies. A continuació us presentem la guia d'activitats perquè no us perdeu res.

Guia d'activitats:

18/04/2018 15:40h