Supernit a la Biblioteca

Divendres 31 de maig celebrerem la 2a edició de la Supernit a la biblioteca.

En aquest cas el Senyor de les Ombres està robant llibres de les biblioteques i, amb la seva màgia fosca, està traient els malvats de dins dels llibres i els guarda en un bagul. La nit del 31 de maig els alliberarà tots perquè envaeixin el món. Només ho pot aturar la màgia positiva, com la de la Nenúfar i la Matoll, però elles soles no poden fer-ho. La missió de la “Supernit a les biblioteques” és que tots els súpers facin màgia per aturar el Senyor de les Ombres i retornar els malvats als llibres.

Aquesta activitat està indicada per a nens i nenes de 4 a 10 anys
                                                                                             Cal inscripció prèvia i les places són limitades.

El dimarts 21, dijous 23, divendres 24 i dimecres 29 de maig de les 17h a 20h.
Fabricarem les Orelles Èlfiques amb poders màgics que són necessàries per participar a la Supernit.
14/05/2019 10:11h