Els contes de 2019

Aquest divendres tenim a la biblioteca la primera hora del conte de l’any. Serà amb el Ferran Martín a partir de les 18 hores, com és habitual. Durant el 2019 aquestes sessions es repetiran els tercers divendres de cada mes, però també tindrem alguns contes extra! A més, no ens oblidem dels petits lectors, pels que també hem programat a partir del mes de febrer algunes sessions durant l’any. Tot i que potser se n’afegeixen d’altres en el transcurs del 2019, aquestes són les hores del conte programades.

Recordeu que les hores del conte per a petits lectors són amb places limitades i cal que us inscriviu a partir del primer dia laborable del mes en el que se celebrarà la sessió. Els contes dels divendres habitualment són recomanats a partir dels 4 anys. Per tenir més informació aneu consultant l’agenda de la biblioteca cada mes i pregundeu-nos davant qualsevol dubte.

16/01/2019 17:14h