Hey, you reading inspirer

Aquesta setmana la biblioteca d’Olesa de Montserrat, personificada en l’Espe Piñero, ha tingut l’oportunitat de participar d’un seminari a Suècia sobre com es fomenta la lectura entre els adolescents i joves. Aquest viatge professional està promogut pel PEN català, dins el programa Engage!, que estan creant una xarxa europea de d’organitzacions relacionades amb la literatura per a joves.

Dilluns tots els assistents al seminari van poder conèixer l’experiència olesana amb la dinamització a la biblioteca de lectures obligatòries als instituts per a nois i noies de 1r i 2n de l’ESO. Amb l’Espe Piñero també hi ha viatjat la directora de la Biblioteca Sagrada Família de Barcelona, Mònica Medina, per exposar també algunes de les seves activitats i projectes de futur. Durant aquests dies, a més, descobriran altres experiències europees, a més d’equipaments i pràctiques de Växjö i d’Estocolm.

09/05/2018 14:58h