Premi literari de la CAL Olesa

La secció olesana de la Coordinadora d'Associacions per la Llengua llança per la diada de Sant Jordi un concurs literari, com altres anys. Podeu participar a partir de 16 anys i podeu entregar les vostres obres a la biblioteca o bé a la llibreria Núria. El proper 21 d'abril al matí s'entregaran els guardons a la biblioteca. A continuació podeu consultar les bases:

1. El concurs literari consta de dues modalitats poesia i prosa.
  2. Hi ha dues categories segons l’edat: 16-18 anys i majors de 18 anys.
  3. Cada modalitat tindrà un únic guanyador per a cada categoria.
  4. Les obres presentades han de ser originals, inèdites i escrites en català, sent la seva temàtica lliure.
  5. Els participants poden presentar una única obra per a cada modalitat.
  6. El suport de les obres ha de ser en paper, de dimensions DIN A4, escrites en tipografia Times New Roman o Arial, de mida 12, a espai i mig, i no superar dues planes.
  7. Les obres s’entregaran a la Biblioteca Santa Oliva (C/ Salvador Casas, nº 28) o a la Llibreria Núria (C/Salvador Casas nº4), durant el seu horari d’obertura, des del 22 de març de 2018 fins al 13 d’abril de 2018. En un sobre A4 tancat amb el seu pseudònim juntament amb una plica amb el corresponent  nom i telèfon de l’autor al seu interior. La plica s’identificarà amb el nom de l’obra i el pseudònim a la part exterior.
  8. El premis seran un lot de llibres, cortesia de la Biblioteca Santa Oliva i una rosa cortesia de Flors Banqué per a cada modalitat i categoria.
  9. El jurat no mantindrà cap correspondència amb les obres presentades.
  10. El premis s’atorgaran el dia  21 d’abril de 2018 a la Biblioteca Santa Oliva (C/ Salvador Casas, nº 28, Olesa de Montserrat) a les 12:00 hores.
  11. La presentació al concurs implica l’acceptació d’aquestes Bases, així com la renúncia als drets de publicació, els quals passaran a ser propietat de la CAL Olesa.

Animeu-vos a participar!

[Esdeveniment del Concurs Literari de la CAL Olesa]