Revistes 2018

Comencem nou any amb noves incorporacions al catàleg de revistes de la biblioteca i també donant als usuaris les que tenen més d'un any d'antiguitat i donem de baixa del nostre fons.

A partir d'avui podeu trobar davant del taulell de préstec les publicacions mensuals i setmanals que ja no formen part del fons de la biblioteca d'Olesa perquè es tracta de números antics que ja hem donat de baixa. Us podeu endur lliurement aquells que us interessin, això sí, no badeu, que volen!

D'altra banda, el tancament d'algunes revistes ha propiciat que aquest 2018 comencem a rebre a la biblioteca Santa Oliva noves publicacions, dins el catàleg de subscripcions que proposa Biblioteques de la Diputació de Barcelona. Recordeu que les revistes també es poden agafar prestades, només es limita la  consulta a la sala de l'últim número rebut de cada capçalera. Aquest són els nous títols que trobareu a partir d'aquest mes:

12/01/2018 15:11h