Fotos de natura wiki

Torna el Wiki Takes Olesa: La trobada fotogràfica per omplir d'imatges la Viquipèdia! En aquesta ocasió, però, volem centrar-nos en les instantànies del nostre entorn natural. Aquest diumenge, 28 de maig, aprofitem la sortida que guiarà l'expert Joan Soler i Gironès per fer les fotografies i enriquir el dipòsit d'imatges de l'enciclopèdia lliure mundial amb les fonts, camins, plantes i elements emblemàtics dels voltants d'Olesa de Montserrat mentre pugem i baixem del Puigventós. T'hi apuntes?

Per venir només cal que t'equipis per fer una caminada per la muntanya (roba i calçat adequat, gorra, aigua,...), no t'oblidis la càmera! Ens trobarem davant de l'Ajuntament d'Olesa a les 9:00 hores per començar a fer camí i tornarem després del recorregut al mateix punt. És preferible passar durant la setmana per l'Oficina d'Atenció al Ciutadà per inscriure's i poder tenir una previsió dels assistents. A més, el divendres a les 19:00 hores, a la biblioteca, us explicarem com pujar les fotos que feu durant l'excursió a la Viquipèdia: és molt senzill! Si veniu amb la vostra tauleta o portàtil podreu practicar mentre ho expliquem.

Ara fa quatre anys que des de la biblioteca vam organitzar el nostre primer Wiki Takes, com a gimcana fotogràfica per recollir a la Viquipèdia els monuments d'Olesa. Ara hi tornem amb un Wiki Takes de natura, coincidint amb el concurs a nivell mundial Wiki Loves Earth, en el que hi pots participar amb fotografies de la zona Montserrat-Roques Blanques-Llobregat. Divendres també us ho explicarem!

24/05/2017 13:17h