Concurs literari de la CAL Olesa

Autor: CAL Olesa de Montserrat

La secció d'Olesa de Montserrat de la Coordinadora d'Associacions per la Llengua torna a convocar enguany el certamen literari de Sant Jordi pel que ja podeu presentar les vostres obres a la Biblioteca Santa Oliva. Es pot participar en la categoria de poesia o de prosa i hi haurà dos premis a cadascuna (un per a joves de 16 a 18 anys i l'altre per a majors de 18 anys). Els treballs es poden presentar fins el dia 12 d'abril i coneixerem el veredicte del jurat el dissabte 22 d'abril al matí.
A continuació podeu consultar les bases del concurs i fer-ne un seguiment a través del perfil de facebook de la CAL Olesa:

1. El concurs literari consta de dues categories diferenciades: poesia i prosa.
  2. Cada categoria, poesia i prosa, comptarà amb dos premis, un per a cada franja d'edat (de 16 a 18 anys, més de 18 anys).
  3. Les obres presentades han de ser originals, inèdites i escrites en català, sent la seva temàtica lliure.
  4. Els participants han de ser majors de 16 anys, i poden presentar una única obra per cada categoria.
  5. El suport de les obres ha de ser en paper, de dimensions DIN A4, escrites en tipografia Times New Roman o Arial, de mida 12, a espai i mig, i no superar dues planes.
  6. Les obres s’entregaran a la Biblioteca Santa Oliva (C/ Salvador Casas, nº 28, Olesa de Montserrat) o a la Papereria i Llibreria Núria (C/Salvador Casas, nº4 i 5b, Olesa de Montserrat) durant els seus respectius horaris d’obertura, des del dia 1 de març de 2017 fins al 20 d’abril de 2017, en un sobre tancat anònim o amb pseudònim juntament amb una plica tancada amb el nom i telèfon de l’autor. La plica s’identificarà amb el nom de l’obra i el pseudònim, en el cas que s’hagués presentat amb ell.
  7. El jurat no mantindrà cap correspondència amb les obres presentades.
  8. El premis s’atorgaran el dia 22 d’abril de 2017, diada de Sant Jordi, a la Biblioteca Santa Oliva (C/ Salvador Casas, nº 28, Olesa de Montserrat) a les 12:00 hores, i consistiran en un lot de llibres, cortesia de la Biblioteca Santa Oliva, i una rosa cortesia de Flors Banqué.
  9. La presentació al concurs implica l’acceptació d’aquestes Bases, així com la renúncia als drets de publicació, els quals passaran a ser propietat de la CAL Olesa.
03/03/2017 17:08h