Contes per encàrrec

A partir de gener la biblioteca Can Sant Joan posarà en marxa una nova iniciativa; 'Contes per encàrrec'. Es tracta de sessions de conta contes que es realitzaran a partir de la petició de famílies i/o entitats que agrupin entre 6 i 15 infants.

Els contes s'explicaran en el dia i l'hora que es pactin amb la biblioteca. S'explicaran 3 contes d'entre les següents propostes:

- Per a infants de 4 i 5 anys. 'La rateta que escombrava l'escaleta', 'El peix irisat' i 'El gato Pete'.
- Per a infants de i 6 anys. 'Tots menys un', 'La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap' i 'Això no és una selva'.
- Per a infants de 6 i 7 anys. 'La caputxeta lectora', 'Els fantasmes no truquen a la porta' i 'El menjadé'.

Per a més informació podeu contactar amb la biblioteca Can Sant Joan, de dilluns a divendres de 15.30h a 20.30h i dimarts i dissabte de 10 a 14h.

13/12/2018 10:21h