Parcs i Biblioteques... naturalment!

Parcs i biblioteques... naturalment!

Ja podeu consultar la programació d’activitats que les Biblioteques del Maresme que formen part del projecte Parcs i biblioteques... naturalment! han preparat per aquesta primavera.

Amb aquest projecte pioner, les biblioteques d’Alella, Cabrera de Mar, Cabrils, El Masnou, Mataró Pompeu Fabra, Premià de Dalt, Teià, Tiana, Tordera i Vilassar de Dalt, conviden a tothom a gaudir més i millor de l’entorn natural més proper: el Parc de la Serralada Litoral, el Parc del Montnegre i El Corredor i el Parc de la Serralada de Marina, tots tres a la comarca del Maresme.

De l’abril al juny ofereixen una programació cultural conjunta que recull la sensibilitat i el coneixement envers els espais naturals de la comarca. Exposicions, xerrades, sortides als Parcs, hores del conte, tallers, són algunes de les activitats organitzades per les biblioteques que formen part d’aquest projecte en col·laboració amb la Xarxa de Parcs Naturals.

Un cop més natura i lectura es donen la mà per descobrir un univers ple d’experiències inoblidables que van més enllà de les parets de les biblioteques.

Més informació:
08/04/2019 10:21h