Nou espai pels menuts a la Biblioteca

La Biblioteca Àngel Guimerà es va afegir el dia 24 d'octubre a les celebracions del Dia Internacional de la Biblioteca, establert per la Unesco, amb un nou espai dedicat als petits lectors (de 0 a 3 anys). Aquesta franja d'usuaris fins ara no estava tant considerada però a partir d'ara ja té un espai propi amb un mobiliari adequat, amb l'ambientació apropiada i el fons adient. La inauguració va comptar amb l'assistència de la regidora de cultura Núria Garcia.

Els contes són de plàstic, de cartró gruixut, de roba, de toca-toca, sonors, desplegables i amb elements per interactuar. Una novetat és que aquest fons està introduït al catàleg com a franja d'edat específica per poder-ne fer estadístiques de préstec i consulta al catàleg.

A les imatges la regidora Núria Garcia en la inauguració.

28/10/2016 16:41h