La Biblioteca estrena servei d'autopréstec

A partir d’avui i gràcies a la implantació de la tecnologia RFID (radiofreqüència), els usuaris de la Biblioteca poden utilitzar el nou servei d’autopréstec de documents que permetrà fer la gestió del préstec i retorn dels documents de forma més ràpida i fàcil.  A més, podran consultar l’estat del seu compte per saber el termini de devolució dels documents que tenen prestats i fer-ne tot seguit la renovació. D’aquesta manera, la Biblioteca espera agilitzar el seu funcionament i evitar les cues en certes hores puntes. Cal dir que en tot moment el personal de la Biblioteca estarà a disposició de l’usuari per qualsevol dubte o incidència que pugui produir-se, així com per recollir les reserves ja disponibles.

Per tal d’utilitzar aquest nou servei és imprescindible disposar del carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals, ja sigui en format imprès o a través de l’aplicació per a mòbilsBibliotequesXBM, aplicació gratuïta i disponible per sistemes Android.

Per realitzar el retorn de forma correcta tant sols cal clicar la opció corresponent i deixar els documents sobre l’àrea delimitada de la taula. Pel que fa al préstec, cal apropar el carnet al lector de codis de barres i, tot seguit, deixar els documents que volem emportar-nos a l’àrea delimitada. Per acabar, podrem imprimir un rebut on hi constaran els documents retornats o els documents prestats i la data de retorn. En ambdós casos, cal clicar a Finalitzar per acabar la gestió.

13/02/2017 18:22h