La Pregunta del Mes (desembre 2019)

Downton Abbey és una sèrie de televisió que ha estat incorporada al catàleg de la Biblioteca. No us descobrirem aquí els atractius d'aquesta gran producció, impressionant i imponent pels escenaris, les maneres i els afanys dels personatges, els diàlegs... per tot! Només volem saber si heu parat esment als petits detalls. Ens haureu de dir quin dels criats que us presentem toca el piano a la sala d'estar del servei.

Si voleu participar en el concurs, entreu a l'àlbum que es publicarà a la pàgina Facebook de la Biblioteca,  https://www.facebook.com/bibliotecadecastellbisbal/. Heu de fer un "m'agrada" a la fotografia del personatge que té aquesta habilitat. Ja sabeu que només es pot votar una vegada.

Dos o més "m'agrada" de la mateixa persona en dues o més fotos diferents fan el vot nul. També podreu participar-hi amb les butlletes que trobareu a la Biblioteca i encerclar la resposta que considereu correcta. Només s'admetrà una butlleta per persona i una marca per butlleta.

El termini s'acaba a les 23.59.59 h. del dimarts 31 de desembre de 2019. Entre les persones que encertin la resposta amb un vot vàlid se sortejaran els regals el dimecres 8 de gener de 2020, a les 18.00 h., a l'àrea infantil de la Biblioteca.

Us oferim el cartell del concurs La Pregunta del Mes del desembre de 2019, amb les preguntes i els premis de les dues categories, adults i infants.

04/12/2019 10:46h