La Pregunta del Mes amb Enigbiblion (setembre 2019)

Aquest mes de setembre, el concurs La Pregunta del Mes, categoria adults, consisteix a resoldre un enigma del món de les arts i els espectacles:

Cognom automobilístic d'un conegut actor. Té 4 lletres.

Envieu les vostres respostes per correu electrònic a l'adreça de la Biblioteca: b.castellbisbal.jmm@diba.cat.

Escriviu la resposta a Assumpte del missatge i les vostres dades de contacte a Cos del missatge. També podeu respondre la pregunta del mes a les butlletes que trobareu al vestíbul de la Biblioteca.

Només s'hi pot participar una vegada. No s'admetran les respostes donades en comentaris a Facebook.

El termini s'acaba a les 23.59.59 h. del dilluns 30 de setembre de 2019. Entre les persones que encertin la resposta amb un vot vàlid se sortejaran els regals el dimecres, 9 d'octubre de 2019, a les 17.30 h., a l'àrea infantil de la Biblioteca.

Us oferim el cartell del concurs La Pregunta del Mes del setembre de 2019, amb les preguntes i els premis de les dues categories.

01/09/2019 05:00h