Nou accés a Internet sense fils a la Biblioteca : préstec de tauletes

Ara hi ha poques excuses per no usar Internet. Hi ha qui té un límit de dades contractades i les reserva per a necessitats urgents, però això ja no s'ho empassa ningú. El carnet de la XBM permet una connexió inalàmbrica de 24 hores des del PC portàtil, la tauleta i el mòbil. Quan les biblioteques tanquen, també funciona. Encara que tingueu el carnet suspès o no volgueu donar les vostres dades per obtenir el carnet, teniu a la vostra disposició la xarxa guest (convidat) que amb un simple codi al vostre mòbil o la vostra tauleta també us donarà 24 hores de connexió. Potser hi haurà qui no voldrà tenir mòbil, però aquesta excusa també s'ha acabat.

Les biblioteques de la XBM tenen tauletes per prestar als usuaris, sense sortir del local, pel termini d'un dia. La Biblioteca de Castellbisbal us ofereix dues tauletes que s'anotaran al vostre carnet d'usuari com els altres documents, però per un sol dia. I el millor de tot, ja en podeu disposar des d'ara mateix.

Més informació sobre el servei: notícia a la Biblioteca Virtual i pautes d'ús de les tauletes.

08/03/2019 18:47h