La Pregunta del Mes adults (desembre 2018)

Aquest desembre, La Pregunta del Mes canvia el format. Per commemorar l'aniversari de l'estrena de Cyrano de Bergerac, d'Edmond Rostand (27 desembre 1897), us presentem una sopa de lletres amb els noms dels personatges de l'obra i... alguna persona més. Aquest any 2018 també es commemora el centenari de la mort de Rostand i el 120è aniversari de la publicació de la seva obra.

Aquesta vegada haureu de respondre la pregunta del mes de manera exclusiva a les butlletes que trobareu al vestíbul  de la Biblioteca. Combineu els noms perquè encaixin a la quadrícula i recordeu que només s'hi pot participar una vegada.

El sorteig dels premis serà el dimecres, 9 de gener de 2019, a les 16 h, a la sala d'infants de la Biblioteca.

CYRANO    BERGERAC    CARBON    DECASTEL    JALOUX    ROXANE     RAGUENEAU    CHRISTIAN    EDMOND    ROSTAND

01/12/2018 06:00h