Tutorial d'activació de la tramesa d'informació sobre la Biblioteca o d'interès cultural

El nou Reglament General de Protecció de Dades de la Unió Europea (Reglament UE 2016/679) ha canviat la relació de les biblioteques amb els seus usuaris a l'hora d'autoritzar la tramesa d'informació sobre la biblioteca o d'interès cultural. Si fins ara n'hi havia prou amb el consentiment verbal de l'usuari, la nova regulació estableix que el propi usuari ha d'activar el servei.

A la Xarxa de Biblioteques, la tramesa d'informació s'activa des de l'Espai personal que el Catàleg Aladí posa a disposició dels usuaris. Tots els nous usuaris del carnet de la Xarxa, amb 14 anys d'edat o més, es veuen afectats pel canvi. Els usuaris menors de 14 anys s'atindran al que digui la sol·licitud del carnet signada pels pares o els tutors legals. Els usuaris que ja tenien el carnet abans de la vigència del nou Reglament, han rebut una comunicació de la nova política de protecció de dades.

La Biblioteca us ha preparat un petit tutorial per ajudar-vos a activar la tramesa d'informació. Així podreu viure al 100 % tot el que es fa a la vostra biblioteca. Per llegir-lo, cliqueu sobre l'enllaç següent: Tutorial d'activació de la tramesa d'informació.

Si voleu el nostre ajut, només ens l'heu de demanar.

15/09/2018 10:08h