Mostres de fons (juny 2018)

Us donem a conèixer les exposicions bibliogràfiques que ofereix la Biblioteca aquest mes. Com sempre, podeu retirar en préstec els documents exposats.

Exposició de novel·les crossover (4 juny - 27 juliol 2018)

Fins al 27 juliol podeu visitar al vestíbul de la Biblioteca una exposició de novel·les crossover. El nom sembla nou, però descriu un hàbit molt antic. Mark Twain, Jane Austen, Mercè Rodoreda, Federico García, Joan Salvat-Papasseit, Hans Christian Andersen, Charles Dickens, Walter Scott, Apel·les Mestres, Juan Ramón Jiménez i molts més dels que podem recordar han escrit obres alhora llegides per joves i adults.

De vegades costa de saber si es tracta d'obres per a joves que agraden als adults i bé d'obres amb contingut adult que interessa els joves, Com és natural, els llibres es poden retirar en préstec perquè aclariu aquest dubte.

Contes de llops

Exposició de contes populars i moderns que tenen els llops per protagonistes.

11/06/2018 15:38h