Explica’m un conte, al Bosc

Del 4 al 28 de juliol arriba la quarta edició del cicle "Explica’m un conte al Bosc" organitzat per jomeloguisjomelo.com, el Teatrí i l’Ajuntament de Cervelló, una sèrie de conta contes que tenen com a escenari l’entorn natural del municipi.

La primera cita és dimecres vinent, 4 de juliol, amb la companyia El món de la Mon, que portarà "Quan hi havia gegants" a Can Sala de Baix a les 19 hores. La següent proposta serà el dia 11 de juliol amb el "Contes de Pirates" explicats per Els contes de l’Anna a la Vinya dels Flamarich. Pel 20 de juliol hi ha programada una sessió especial a l’Església de Santa Maria a les 22 hores, amb la possibilitat de sopar de carmanyola abans de sentir els contes "Dins la panxa del llop" amb la Companyia De paper. El cicle es completarà amb les "Històries d’aigua" que la Tresca i la Verdesca portaran al parc de la Timba en una sessió ben refrescant.

21/05/2018 08:30h