Viu Sant Jordi a Caldes d'Estrac!

Per tercer any, Caldes d'Estrac celebra Sant Jordi amb una fira d'entitats locals. Com que la diada aquest any cau en dilluns, a Caldes hem traslladat la celebració al diumenge 22 d'abril perquè tots pugueu participar d'una jornada plena d'activitats i propostes culturals, lúdiques i esportives de la mà de les entitats del poble.

Com no podia ser d'altra manera, la biblioteca també plantarà la seva paradeta on podreu consultar les nostres novetats de Sant Jordi, tindreu tota la informació dels nostres serveis i activitats, us podreu fer fotos al nostres photocall  i, on també podreu aconseguir alguns obsequis, com ara els punts de llibre personalitzats amb les vostres frases de llibres i la guia Singularitats naturals del Maresme editada per les biblioteques de la comarca. I, per acabar-ho de rematar, a les 12h us hem preparat, juntament amb la Fundació Palau, una hora del conte a l'aire lliure a càrrec d'Eva González.

No us perdeu aquesta jornada festiva i literària. Nosaltres i totes les entitats us esperem a partir de les 10h del matí a l'Esplanada de Can Muntanyà!

13/04/2018 14:15h