Concurs d'abril del Bibarnabloc

Gaudeix del dia de Sant Jordi escoltant un dels escriptors més rellevants en llengua portuguesa al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.

Participa-hi de l’1 al 14 d’abril!

Aquest Sant Jordi, l’escriptor Mia Couto (Beira, Moçambic, 1955) serà l’encarregat de fer el tradicional Pregó de la Lectura. L’autor parlarà amb la periodista Anna Guitart sobre el conjunt de la seva obra, l’exercici de la lectura i el paper que les biblioteques han tingut en la seva formació literària.

És per això que en el concurs d’abril del Bibarnabloc sortegem dos exemplars del seu llibre Terra somnàmbula (Edicions del Periscopi, 2018) entre les persones que encertin la resposta correcta i facin un comentari al Bibarnabloc entre l’1 i el 14 d’abril.

Els guanyadors també rebran una entrada doble per assistir al Pregó de la lectura, que se celebrarà el dimarts 23 d’abril, a les 19 h, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, i una bossa de biblioteques de Barcelona.

Si vols guanyar una de les entrades dobles i el llibre, només cal que encertis la resposta del mes i facis un comentari al nostre blog.

Pregunta del mes

Quina biblioteca de Barcelona té un fons especialitzat en cultures africanes?

• Biblioteca Vila de Gràcia
  • Biblioteca Ramon d’Alós-Moner