4a ed. del Festival Bibliocurts

Del 19 al 29 de novembre a la Biblioteca Sant Gervasi – Joan Maragall

Bibliocurts és el festival de curtmetratges de Biblioteques de Barcelona que es celebra a la Biblioteca Sant Gervasi-Joan Maragall.

El festival té com a objectiu potenciar la creació de curtmetratges i la seva exhibició a les biblioteques de Barcelona, amb l’objectiu que les biblioteques siguin plataformes per donar a conèixer els creadors locals i nacionals i les seves obres i pensem en aquest festival com un espai on els curtmetratges tindran una oportunitat més per a arribar al seu públic.

El festival es complementa amb activitats paral·leles, xerrades per al públic general i projeccions i tallers per als més petits de la casa.

A totes les sessions de curtmetratges hi haurà la presència d’alguna de les directores i directors. Les projeccions es faran a la sala d’actes de la biblioteca, si no s’hi indica un altre lloc.

Entrada lliure. Cabuda limitada.

08/11/2018 09:55h