Horaris d’estiu

Del 23 de juny al 24 de setembre les Biblioteques de Barcelona reajusten els horaris. Aquests canvis afecten els caps de setmana, el període que va de l’1 d’agost al 2 de setembre per a les biblioteques, i el període que va del 16 de juliol al 22 d’agost per a les sales d’estudi.

Dissabte 23 de juny les biblioteques només obriran de 10 a 14 h (tancaran a la tarda).

Biblioteques obertes durant el mes d’agost:

• B. Sant Pau – Santa Creu
  • B. Esquerra de l’Eixample – Agustí Centelles
  • B. Sagrada Família – Josep M. Ainaud de Lasarte (la sala d’estudis tancarà del 16 de juliol al 15 d’agost)
  • B. Vapor Vell (la sala d’estudis tancarà del 16 de juliol al 15 d’agost)
  • B. Montserrat Abelló
  • B. Sant Gervasi – Joan Maragall (la sala d’estudis tancarà del 16 de juliol al 15 d’agost)
  • B. Jaume Fuster
  • B. Guinardó – Mercè Rodoreda (la sala d’estudis tancarà del 16 de juliol al 15 d’agost)
  • B. Vilapicina i la Torre Llobeta
  • B. Ignasi Iglésias – Can Fabra (la sala d’estudis tancarà del 16 de juliol al 15 d’agost)
  • B. El Clot – Josep Benet

Biblioteques tancades de l’1 al 15 d’agost:

B. Vila de Gràcia (la sala d’estudis tancarà del 23 de juliol al 22 d’agost)
B. Zona Nord

La resta de biblioteques tancaran de l’1 d’agost al 2 de setembre (excepte la Biblioteca Nou Barris, que tancarà per obres del 2 de juliol al 14 d’octubre).

Totes les biblioteques tancaran els festius següents: 24 de juny, 15 d’agost, 11 i 24 de setembre.

13/06/2018 14:20h