Concurs de maig del Bibarnabloc

Sortejarem 20 exemplars de Generació (H)original. Barcelona d’un temps i d’una poesia, una invitació doble per l'exposició "La Llum negra" del CCCB.

El repte de maig del Velocirepte gira entorn de la poesia. És per això que en el concurs del Bibarnabloc sortejarem 20 exemplars del llibre Generació (H)original. Barcelona d’un temps i d’una poesia (La Breu; Ajuntament de Barcelona, 2017), de Marta Huertas. Els 20 guanyadors d’aquest mes també rebran una invitació doble per a una visita comentada,el dimecres 4 de juliol,a les 16.30 h, a l’exposició «La llum negra», del CCCB, a càrrec d’Enrique Juncosa (comissari de la mostra).

«La llum negra. Tradicions secretes en l’art des dels anys cinquanta» tracta sobre la influència que les diferents tradicions secretes han exercit en l’art contemporani des dels anys cinquanta fins a l’actualitat. La mostra es podrà veure al CCCB del 16 de maig al 21 d’octubre 2018.

Descobreix més lectures amb les recomanacions del Velocirepte.

Hi col·labora: Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Pregunta del mes

Quina biblioteca disposa d’un fons especialitzat en poesia?

• Biblioteca Guinardó – Mercè Rodoreda
  • Biblioteca Montbau – Albert Pérez Baró
  • Biblioteca Horta – Can Mariner

Si ets un dels vint guanyadors, ens posarem en contacte amb tu. Sort!

Recorda que amb el carnet de Biblioteques de Barcelona disposes de tarifa reduïda en l’entrada a les exposicions del CCCB.

02/05/2018 15:00h