Inauguració de la biblioteca municipal del Papiol Valentí Almirall

Data d'inauguració: divendres 27 d'abril de 2012, a les 18:30h

Jornada de portes obertes: dissabte 28 d'abril, de 12:00 a 18:00h

I a partir del dia 2 de maig la Biblioteca Municipal del Papiol Valentí Almirall, a ple funcionament. Així seran els primers dies de vida de la nova Biblioteca Municipal del Papiol i Espai per a entitats, el nou equipament per a la cultura del Papiol.

La inauguració, el 27 d'abril a les 18.30 h, comptarà amb la presència de l'Hble. Sr. Ferran Mascarell, conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i de l'Il·lm. Sr. Ferran Civil, vicepresident 2n de la Diputació de Barcelona. L'Escola Municipal de Música i Dansa Miquel Pongiluppi posarà la música a l'acte i tots aquells papiolencs i papiolenques que ho desitgin podran fer una visita guiada per la Biblioteca, fins a les 20.30 h.

El dissabte 28 d'abril, de 12 a 18 h, tindrà lloc la jornada de portes obertes. Les Tres Bessones rebran els visitants més petits, es farà un taller de maquillatge facial infantil a càrrec de l'esplai Pa amb tomàquet i a les 17 h el Mag Selvin presentarà el seu espectacle de màgia "Ninots màgics". La jornada conclourà amb una gran xocolatada.

A partir del dia 2 de maig la Biblioteca Municipal del Papiol Valentí Almirall entrarà en funcionament.

Us hi esperem!

Lloc: Passatge Parellada, 1

Hora: a partir de les 18:30 hores.

Com arribar-hi:

• En tren: La línia R4, Rodalies de Renfe, Sant Vicenç de Calders-Manresa et deixarà al baixador del Papiol. Per consultar els horaris cliqueu aqui.

Existeix un servei de microbús que enllaça l'estació amb la població. Podeu consultar els horaris clicant aqui.

• En autobús: Línia L67 Castellbisbal-El Papiol-Barcelona.
    Per consultar els horaris cliqueu aqui.

Mapa de localització:

mapa de localització

(feu clic en el mapa)

Vídeo de construcció de la biblioteca:

24/04/2012 14:06h