La Xarxa de Biblioteques Municipals et convida al cinema

Després de l’èxit de “El guardián invisible” el 5 de desembre arriba als cinemes la segona part de la trilogia literària de Dolores Redondo, “Legado en los huesos”. Si vols assistir a la preestrena d’aquest film, que tindrà lloc el 28 de novembre a les 20 h al Cinesa Diagonal de Barcelona, participa al sorteig de 100 entrades dobles que organitzem des del nostre perfil  de Facebook.

Per participar, només cal que segueixis el Facebook de BibliotequesXBM i que des del 4 al 15 de novembre comentis el post del sorteig etiquetant la persona amb qui aniries a veure la pel·lícula i el perquè. Entre tots els participants, sortejarem cent entrades dobles. El 18 de novembre es farà pública la llista de guanyadors.

“El llegat dels ossos” és la segona entrega de la Trilogia del Baztan, de la qual s’han venut més de 400.000 exemplars. La inspectora d’homicidis de la Policia Foral de Navarra Amaia Salazar és l’encarregada d’investigar els misteriosos assassinats que tenen lloc a la vall de Baztan.

Si encara no has llegit aquesta o la resta de novel·les de la saga, pots aconseguir-les a la teva biblioteca o descarregar-te-les des de la plataforma de préstec digital eBiblio Catalunya.

04/11/2019 12:17h