Tota la premsa catalana digitalitzada

Ja es pot consultar el recurs de Premsa Catalana Digitalitzada, un  inventari col·lectiu desenvolupat per la Biblioteca de Catalunya que inclou una relació de revistes i diaris catalans amb versions digitalitzades i que està elaborat a partir de les informacions recollides en institucions diverses. Compta amb la descripció i enllaç a unes dues mil capçaleres.

Aquesta eina facilita la localització dels títols digitalitzats de revistes o diaris en accés obert des d’un únic recurs que enllaça al portal en què aquestes estan publicades i alhora actua com a instrument de suport a la planificació, ja que comprèn tant les publicacions accessibles a la xarxa com les que estan en procés de publicació.

També es poden trobar totes les publicacions periòdiques incloses al Trencadís, el dipòsit digital de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

17/09/2019 07:00h