Un Club del Llibre juvenil amb Eulàlia Canal

Dissabte 15 de juny ens visita l’escriptora de novel·la infantil i juvenil Eulàlia Canal en el marc del Club del Llibre, el cicle de trobades amb escriptors promogut per la Diputació de Barcelona a la Xarxa de Biblioteques Municipals i amb la col·laboració de diverses editorials. La cita serà a les 12 h al Teatre Kursaal de Montcada i Reixac.

L’Eulàlia Canal és escriptora, autora de literatura infantil i juvenil, i poetessa. Comparteix la feina d’escriure amb la de psicòloga, la seva professió. Ha col·laborat en diferents projectes infantils en el camp de la música i el teatre, i també ha escrit lletres de cançons.

De les seves obres destaquen, entre altres, “Un petó de mandarina” (2006, Premi Barcanova de Literatura Infantil i Juvenil), “Els fantasmes no truquen a la porta” (2016), “L’interrogant gegant” (2017), “El misteri de les lletres” (2018) i “Si tingués la màgia d’un mag” (2019). La seva literatura es caracteritza per la humanitat de les històries, la tendresa dels personatges i la riquesa del llenguatge.

11/06/2019 10:41h