Lectures en remull

Més d’una trentena de biblioteques i bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals apropen els seus serveis a les platges i piscines de la demarcació. Enguany els usuaris poden disposar vint-i-vuit bibliopiscines, d’una biblioplatja i tres altres espais habilitats per a la lectura a l'aire lliure (mercats, jardins, parcs i patis). Crear nous lectors i associar la lectura amb el temps de lleure són els principals objectius d'aquests serveis d'estiu.

Les biblioplatges i bibliopiscines ofereixen als banyistes materials per a tot tipus d’edats i interessos: novel·la curta, còmics, contes, revistes i diaris, un tipus de document que permet la lectura ràpida. També s'ofereixen activitats com ara tallers, xerrades i narracions de contes i, en alguns casos, també accés al servei Wi-Fi. Per utilitzar tota aquesta oferta, l'usuari només ha de presentar algun document que l'identifiqui.

Els dies i horaris de les bibliopiscines i biblioplatges varien segons el municipi, la majoria comencen entre mitjans de juny i principis de juliol.

04/06/2019 14:37h