Toni Hill, al Club del Llibre de Viladecans

Dimecres 5 de juny, a les 19 hores, la Biblioteca de Viladecans serà l’escenari de la propera trobada del Club del llibre, el cicle de xerrades amb escriptors a la Xarxa de Biblioteques Municipals promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials. En aquesta ocasió l’autor convidat és Toni Hill.

Toni Hill és llicenciat en psicologia i fa anys que treballa en l'àmbit de la traducció literària. El 2011 va publicar la seva primera novel·la, “L'estiu de les joguines mortes”, que va obtenir un èxit immediat de la crítica i de vendes i que s'ha publicat en una vintena de països. A aquesta novel·la es van afegir “Els bons suïcides” (2012) i “Els amants d'Hiroshima” (2014), que van completar la trilogia de novel·la negra protagonitzada per l'inspector Héctor Salgado. “Els àngels de gel” (2016) va significar un canvi en la trajectòria literària de l'autor, que va abandonar el gènere policial més clàssic per endinsar-se en la intriga amb elements gòtics. Amb “Tigres de vidre”, ens presenta una torbadora història de suspens psicològic sobre la culpa i la redempció, ambientada en un barri perifèric conflictiu de Barcelona.

04/06/2019 09:46h