Òdena estrena biblioteca amb una sala polivalent oberta les vint-i-quatre hores

El proper dilluns dia 3 de juny, Òdena obre les portes de la seva nova biblioteca “L’Atzavara, integrada a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. El nou servei disposarà d’una sala polivalent amb accés independent des del carrer que oferirà autoservei les vint-i-quatre hores del dia.

Amb una població de 3.600 habitants, Òdena comptarà amb aquesta biblioteca ubicada en un edifici completament reformat al centre del poble que compartirà edifici amb el Casal d’Avis i el Centre de Dia. La biblioteca ocupa la planta primera i segona. S’accedeix des de la planta segona, concretament des d’un porxo del carrer Guixera que també condueix a una terrassa amb vistes al Castell d’Òdena.

En el pis inferior s’hi troba la sala general de la biblioteca, l’espai de treball intern, una sala petita per a tallers i una sala gran polivalent. Aquesta sala polivalent té accés independent des de la terrassa, pensat per oferir aquest nou servei d’accés lliure vint-i-quatre hores del dia amb videovigilància. L’horari habitual de l’equipament serà els matins de dimecres i dissabte de 10 a 13 hores i les tardes, de dilluns a divendres, de 15:30 a 20:30 hores.

Amb la posada en marxa de la nova biblioteca, el Bibliobús Montserrat ha deixat de donar servei a Òdena i ha pogut incrementar la freqüència de pas a als municipis de Carme i Jorba. Tots dos passaran de rebre el bibliobús quinzenalment a fer-ho cada setmana.

Amb aquesta obertura, la Xarxa de Biblioteques Municipals comptarà amb 227 biblioteques i deu bibliobusos a la demarcació de Barcelona.

30/05/2019 06:47h