Ciència ciutadana arriba a les biblioteques amb una recerca col·lectiva sobre l’accés a l’habitatge

T’animem a participar a “Jocs per l’Habitatge”, una recerca col·lectiva de ciència ciutadana que vol generar noves propostes per a la millora de l’accés a l’habitatge.

Les dades científiques recollides s’interpretaran de manera col·lectiva, donant peu a noves propostes per a la millora de l’accés a l’habitatge basades en les teves percepcions i reflexions.

Pots participar a Barcelona- Fort Pienc, Granollers o Olesa de Montserrat. Consulta el calendari:

Fort Pienc (Barcelona):
Plaça del Fort Pienc
Divendres 31 de maig de 2019
Olesa de Montserrat:
Plaça Fèlix Figueras i Aragay (Plaça Ajuntament)
Dissabte 1 de juny de 2019
Granollers:
Plaça Josep Maluquer i Salvador
Divendres 7 de juny de 2019
10 h – 20 h

Jocs per l’Habitatge és el resultat del projecte de ciència ciutadana “Ciència i Acció Ciutadana”, liderat per la Diputació de Barcelona i la Universitat de Barcelona. Es tracta d’un procés de cocreació amb usuaris i professionals de les biblioteques municipals d’Olesa de Montserrat, Granollers, Fort Pienc (Barcelona) i el grup OpenSystems de la Universitat de Barcelona. La iniciativa forma part del programa BiblioLab, de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, i compta amb la col·laboració dels ajuntaments participants.

27/05/2019 15:13h