Òdena s’acomiada del bibliobús per estrenar biblioteca

Dimarts 21 de maig el Bibliobús Montserrat dona servei per darrer cop al municipi anoienc d’Òdena, que a partir del dilluns 3 de juny, comptarà amb la Biblioteca l’Atzavara, integrada a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Aquesta modificació en la ruta del bibliobús fa que pugui incrementar la freqüència de pas a dos dels municipis del Montserrat amb major nombre d’habitants: Carme i Jorba. Tots dos passaran de rebre el bibliobús quinzenalment a fer-ho cada setmana.

Per la seva banda, Òdena, amb una població de 3.600 habitants, comptarà ara amb una biblioteca ubicada al centre del poble que compartirà edifici amb el Casal d’Avis i el Centre de Dia. La biblioteca ocupa la planta primera i segona. S’accedeix des de la planta segona, concretament des d’un porxo del carrer Guixera que també condueix a una terrassa amb vistes al Castell d’Òdena.

La biblioteca disposarà d’una sala polivalent amb accés independent des del carrer que oferirà autoservei les vint-i-quatre hores del dia.

Amb aquesta obertura, la Xarxa de Biblioteques Municipals comptarà amb 227 biblioteques i deu bibliobusos a la demarcació de Barcelona.

21/05/2019 11:05h