Marta Orriols passa pel Club del Llibre

La Biblioteca Joan Triadú de Vic serà escenari dimecres 22 de maig a les 19.30 h d'una conversa literària amb l'autora de la novel·la "Aprendre a parlar amb les plantes", Marta Orriols.

Orriols és historiadora de l’art de formació, també ha estudiat guió cinematogràfic i escriptura creativa. És autora del blog No puc dormir, treballa ocasionalment com a lectora editorial i ha participat en l’edició del llibre “Objeto de amor”, d’Edna O’Brien (Lumen, 2018). Ha col·laborat al digital de cultura Núvol i actualment ho fa al portal de cultura Catorze. Amb el seu primer llibre, “Anatomia de les distàncies curtes” (2016), va aconseguir un èxit notable de crítica i públic. Els seus textos retraten la complexitat de les relacions humanes amb una prosa delicada i harmònica d’alta intensitat emocional. L’any 2018 publica amb Periscopi “Aprendre a parlar amb les plantes”, una novel·la delicada escrita des del punt de vista d’una dona que haurà de reconciliar-se amb un món que ja no reconeix.

20/05/2019 10:09h