Celebrem la Setmana de la Natura

Les biblioteques que formen part del projecte “Parcs i biblioteques... naturalment!” de la Diputació de Barcelona se sumen a la Setmana de la Natura 2019 amb un munt d’activitats per fomentar la lectura i el coneixement sobre la natura i el medi ambient.

Tot i que la Setmana de la Natura és de l’1 al 9 de juny, les biblioteques ja han programat activitats a partir del 24 de maig, coincidint amb la celebració del Dia Europeu dels Parcs. Si assisteixes a les activitats de la Setmana de la Natura rebràs un braçalet verd que du serigrafiada l’etiqueta #setmananatura i que et servirà per poder participar al concurs #LlegeixNatura. Per participar al concurs hàs de pujar una foto a Instagram on aparegui el braçalet i l’activitat que estàs realitzant a la biblioteca per poder guanyar diferents premis relacionats amb el foment de la lectura i el coneixement del medi natural.

La Setmana de la Natura és una iniciativa conjunta de la Xarxa de Voluntariat Ambiental de Catalunya (XVAC) i la Xarxa de Custòdia del Territori (XCT). La XVAC i la XCT són dues xarxes d’entitats sense ànim de lucre i de referència en el món de la conservació de la natura i del voluntariat ambiental a Catalunya.

23/05/2019 08:24h