Els més prestats a les biblioteques

“Las hijas del capitán” de María Dueñas encapçala la llista de les novel·les més prestades a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant el primer trimestre d'aquest any. A continuació trobem "Patria" de Fernando Aramburu i "Todo esto te daré” de Dolores Redondo

R.J. Palacio continua dominant el podi de les novel·les juvenils més prestades amb "Wonder", en primera posició; seguida de “La noia de la caravana” de Natasha Preston i “Mentida” de Care Santos.

Pel que fa als còmics, els més sol·licitats són, per aquest ordre, “Bola de drac” d’Akira Toriyama, seguit de “Naruto” de Masashi Kishimoto; la versió en català en segona posició i en castellà en tercera posició.

Pel que fa als audiovisuals, trobem la pel·lícula de fantasia romàntica dirigida per Guillermo del Toro, “La forma del agua”; seguida de la dramàtica cinta de Martin McDonagh, “Tres anuncios en las afueras” i la versió cinematogràfica de la novel·la de R.J. Palacio, “Wonder”.

Finalment, pel que fa als CD més prestats a les biblioteques, trobem tres propostes infantils, “Naturalment” de Dàmaris Gelabert; "Toca't el melic", amb el personatge del Super3 Mic i “A l’aventura” de Pot Petit.

15/04/2019 16:24h