Aquesta primavera, Club del Llibre

Properament ens visiten el periodista Toni Soler i l’escriptora Carme Martí en el marc del Club del Llibre, el cicle de trobades amb autors a les biblioteques, promogut per la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració de diverses editorials. El 5 d'abril és el torn de Toni Soler, qui serà a les 19 h al Teatre Ateneu de Sant Celoni, mentre que Carme Martí serà a l'Escola Alfred Mata de Puig-reig el 6 d'abril a les 12 h.

Toni Soler és periodista, guionista i productor de televisió. Ha publicat una dotzena de llibres de gèneres diversos. És el creador del programa de TV3 Polònia, en antena des de l’any 2006, i actualment presenta al mateix canal l’espai satíric diari Està passant. Escriu al diari Ara i dirigeix la publicació d’història El Món d’Ahir. El darrer títol de l’autor, "El tumor" (2018), és un llibre de dol. És un relat escrit en pocs mesos però covat durant més de trenta anys. Escrit amb un llenguatge contingut i precís, l’autor hi retrata aquell adolescent que no va saber com enfrontar-se a la pèrdua i reconstrueix la figura del pare mort abans d’hora.

Carme Martí és llicenciada en filologia catalana i forma part de l’equip del Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla. El seu debut com a narradora ha seduït prop de vint mil lectors de totes les edats: "Un cel de plom" (Amsterdam, 2012) és una novel·la que ens apropa la vida de Neus Català, supervivent catalana del camp d’extermini de Ravensbrück. Una obra traduïda al castellà i que té una versió teatral. El seu darrer títol, "El camí de les aigües", és una història de memòria i present gestada durant més de cinc anys.

01/04/2019 12:45h