Noves propostes de Parcs i biblioteques, naturalment!

Consulta l’agenda d’activitats per als propers mesos que la Xarxa de Biblioteques Municipals i la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona han realitzat conjuntament per difondre la natura i la literatura, i apropar-te als espais naturals de l'entorn de les Biblioteques del Maresme.

“Parcs i biblioteques, naturalment!” ofereix una programació cultural conjunta que recull la sensibilitat i el coneixement envers aquests espais naturals. Documentals, exposicions, xerrades, tallers, clubs de lectura, rutes literàries i visites guiades organitzades per les biblioteques públiques establertes en municipis de la Xarxa de Parcs Naturals col·laboren entre elles per difondre, en un programa conjunt, la natura i la literatura.

11/01/2019 12:18h