“Patria”, el llibre més prestat de l’any a les biblioteques

La novel·la de Fernando Aramburu sobre l’impacte del terrorisme d’ETA a la societat basca ha estat el llibre més prestat a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant el 2018. La segueix la guardonada “Todo esto te daré”, de Dolores Redondo, i “Nosaltres dos”, de Xavier Bosch, sobre els vincles d’amistat entre un home i una dona.

En l’àmbit audiovisual s’imposa l’oscaritzat musical “La La Land”, seguit de la primera temporada de la sèrie de televisió “Juego de tronos” i “Un monstruo viene a verme” de J. A. Bayona.

Pel que fa a les novel·les juvenils, en primer lloc trobem “Wonder”, de R. J. Palacio; després el thriller “El soterrani”, de Natasha Preston, i en tercer lloc “Plutó: una història Wonder” també de R. J. Palacio.

Els títols més prestats en novel·la estrangera a les 226 biblioteques municipals i deu bibliobusos de la demarcació de Barcelona són “The Girl on the Train” de Paula Hawkins, “Origin” de Dan Brown, i finalment, “4,3,2,1”, de Paul Auster.

11/01/2019 11:58h