Monika Zgustova passa pel Club del Llibre

Autor: Josep Losada

L'autora de "Vestides per a un ball a la neu" visita el Club del Llibre dimecres 12 de desembre a les 19 h a la Biblioteca Sant Ildefons de Cornellà de Llobregat. El Club del Llibre és el cicle de conferències amb escriptors organitzat per la Diputació de Barcelona a la Xarxa de Biblioteques Municipals amb la col·laboració dels ajuntaments i diverses editorials.

Nascuda a Praga, Monika Zgustova resideix a Barcelona des dels anys vuitanta. Traductora, escriptora i periodista, ha traduït, del txec i del rus, Bohumil Hrabal, Jaroslav Hašek, Václav Havel, Milan Kundera, Anna Akhmàtova i Marina Tsvetàieva, entre d’altres. És autora del recull de narracions "Contes de la lluna absent" (Premi Mercè Rodoreda), i de sis novel·les, com ara "La dona silenciosa"; "La nit de Vàlia" (Premi Amat-Piniella 2014); "Les roses de Stalin" i "Vestides per a un ball a la neu". El seu últim títol és "La intrusa. Retrat íntim de Gala Dalí". Els seus llibres s’han traduït a deu idiomes. Ha estrenat també dues obres de teatre.

11/12/2018 08:29h