Tauletes tàctils per a l’accés il·limitat als principals diaris catalans

Els usuaris de sis equipaments de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la demarcació de Barcelona disposen ara de tauletes per llegir l’edició digital del dia i els suplements dels diaris Ara, el Periódico, el Punt Avui i La Vanguardia. La Diputació de Barcelona engega aquesta prova pilot que durà a sis biblioteques un total de quinze tauletes i permetrà ampliar l’oferta actual de consulta de premsa a les biblioteques.

Les biblioteques que a partir d’ara oferiran aquest servei de premsa digital il·limitat seran: Jaume Fuster de Barcelona, Sant Antoni Maria Claret de Sallent, Montserrat Roig de Sant Feliu de Llobregat, Ramon Bosch de Noya de Sant Sadurní d’Anoia, Central de Santa Coloma de Gramenet i Vall d’Alfatà de Santa Susanna.

Els usuaris podran accedir a l’edició digital del dia, als suplements i a l’hemeroteca d’aquestes capçaleres a través del servei Wi-Fi de la biblioteca i per fer-ho només caldrà que es validin amb el seu número de carnet de la biblioteca i PIN. El projecte també facilitarà que els lectors habituals de premsa a les biblioteques es familiaritzin amb l’ús dels dispositius mòbils a l’hora d’accedir a un servei que els és proper.

10/12/2018 13:57h
Mitjana (1 Vot)