Club del llibre amb Antoni Bassas

Autor: Xavier Torres Bachetta

El mes d’octubre ens visita al Club del Llibre el periodista Antoni Bassas. La trobada serà dilluns 1 d’octubre a les 18.30 h a l’Espai Cultural Fàbrica Vella de Sallent i tancarà els actes de celebració del centenari de la Biblioteca Sant Antoni Maria Claret de Sallent, la primera biblioteca de la Xarxa de Biblioteques Municipals. La xerrada comptarà amb traducció simultània a la llengua de signes.

El Club del Llibre és un cicle de trobades amb escriptors a les biblioteques, promogut per la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració de diverses editorials.

Llicenciat en periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona, Antoni Bassas va debutar a Ràdio Joventut amb setze anys, i als vint va integrar-se a l’equip de transmissions de Futbol en català de Joaquim Maria Puyal, a Ràdio Barcelona, amb qui va treballar catorze temporades. Va ser director i presentador d’El matí de Catalunya Ràdio del 1995 al 2008. Abans havia creat, amb Xavier Bosch, l’espai d’humor Alguna pregunta més?, pel qual va rebre el Premi Ondas el 1997. El 2009 esdevé el corresponsal de TV3 als Estats Units fins al 2013, quan s’incorpora al diari Ara de la mà del seu primer director, Carles Capdevila. Ha pronunciat conferències sobre les relacions entre Catalunya i Espanya vistes a través dels mitjans a la London School of Economics i a les universitats de Cambridge i Stanford.

L’autor també és el convidat de les Entrevistes virtuals del mes d’octubre. A partir del dia 1 d’octubre pots fer-li arribar les preguntes que desitgis.

25/09/2018 11:32h