Martí Gironell porta les seves novel·les històriques al Club del Llibre

Autor: Harold Abellan

Dimarts 12 de juny a les 19 h ens visita l’escriptor i periodista Martí Gironell en el marc del Club del Llibre, el cicle de trobades amb escriptors promogut per la Diputació de Barcelona a la Xarxa de Biblioteques Municipals i amb la col·laboració de diverses editorials. Gironell visitarà la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer de Sant Boi de Llobregat

Martí Gironell (Besalú, 1971), llicenciat en Periodisme i Filologia Anglesa, va començar la seva carrera periodística treballant a Ràdio Besalú, Ràdio Olot, Catalunya Ràdio i TV3. Entre els seus llibres publicats destaquen "El pont de jueus" (2007), que ha estat traduït a diversos idiomes;" La venjança del bandoler", que va guanyar el Premi Nèstor Luján de Novel·la Històrica el 2008; "L’arqueòleg" (2010), "L’últim abat" (2012) i "El primer heroi" (2014), que també han estat traduïts a diverses llengües. El 2018 guanya el Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull amb "La força d’un destí".

11/06/2018 10:33h